Kolagenem proti stárnutí

526786391

Pocítit na sobě příznaky stárnutí bývá nepříjemnou, mnohdy dokonce šokující zkušeností. Začneme si více a detailněji všímat postupného chátrání tělesné schránky, snižující se efektivity fungování organismu a nepříjemných doprovodných efektů. 

Ženy většinou řeší vizuální beauty obtíže jako jsou vrásky, nedostatečná hydratace pleti, kazy pokožky či kvalita vlasů a nehtůMuži stárnutí zaznamenávají většinou později, pravděpodobně až ve chvíli, kdy je začnou bolet klouby u nějakého pohybu nebo sportovní aktivity. Pro všechny, kdo se tímto trápí, zde ale mám dobrou zprávu – naučili jsme se bránit.

Za stárnutí je totiž zodpovědný nedostatek důležité bílkoviny v našem těle – kolagenu. Tělo si ho od narození vyrábí samo, jeho produkci ale postupně snižuje, až s ní okolo 30. roku života téměř přestává. Pokud vás tedy trápí problémy stárnutí, můžete se s nimi účinně poprat doplněním kolagenu do těla.

Doplňků stravy obsahujících kolagen je ale skutečně mnoho, proto jsem se rozhodla vám poradit, jak si vybrat ten správný.

Zapomeňte na medvídky nebo pečená vepřová kolena. Kolagen sice obsahují, ale museli byste
jich sníst doslova tuny, aby se nějak výrazněji projevil.

Vyberte si kolagen v té nejčistší a nejkoncentrovanější podobě.

Stačí přitom dbát na 4 vlastnosti:

  1. Původ
    Kolagen může být zpracován z různých zvířat, dokonce i uměle vyroben v laboratoři.  Nejčastěji kolagen pochází z hovězího dobytka nebo drůbeže, jejich nevýhodou je ale nutnost tepelného zpracování kvůli nemocem jako BSE nebo Creutzfeld-Jakobova choroba. Sáhněte tedy po kolagenu z mořských ryb, neobsahuje potenciálně nebezpečné nemoci, takže se nemusí tepelně zpracovávat. Navíc obsahuje kolagen typu I., který je výborným regenerátorem pokožky s protistárnoucí funkcí a hydroxyprolinem proti degeneraci kloubů.
  2.  Bioaktivita
    Označení bioaktivní vám u kolagenu zajistí vysokou vstřebatelnost, která se v závislosti na vaší fyzické kondici bude pohybovat okolo 90%. Pokud kolagen projde tepelnou úpravou, jeho vstřebatelnost naopak klesne k hranici 10%. Bioaktivní kolagen je navíc pro lidský organismus lépe zpracovatelný a naše tělo ho začne používat jako svůj vlastní tam, kde je ho nejvíc potřeba.
  3. Denní dávka
    Důležité je množství kolagenu, které do sebe denně dostáváte. Pro co nejlepší účinek by se mělo pohybovat v tisících miligramech denně a v desítkách gramů za měsíc. Všímejte si, kolik vám ten který produkt nabízí kolagenu.
  4. Cena
    Cena je pro každého z nás velmi důležitý faktor pro rozhodnutí, jaký produkt koupit a vyzkoušet. Nedívejte se ale jen na její absolutní hodnotu, důležitý je v tomto případě i poměr cena/výkon. Jednoduché vodítko je, spočítat si, kolik zaplatím za gram kolagenu.

BUGA2389 kopie

Z kolagenu na trhu výše uvedené parametry splňuje překvapivě malé množství produktů, ty se navíc velmi liší svou cenou. Pilulka se vám samozřejmě vždy snaží nabídnout to nejlepší a nejúčinnější, proto jsme předvýběr udělali už za vás. Do naší nabídky jsme nově zařadili novinku collalloc, která všechny výše uvedené parametry nejen splňuje, ale vychází z nich jako nejlepší na trhu. Doporučujeme ho vyzkoušet v rámci tříměsíční kúry, s prvními výsledky budete spokojeni již po měsíci užívání.

Facebook Comments