Nedejte únavě šanci!

1

Cítíte se neustále unavení, bez života. Nejraději byste zalezli do postele a jen spali a spali. Možná jste také často podráždění, tiká Vám oko. Tolik jste se těšili, že sluníčko Vám dodá energii, ale nic se nestalo. Co se to s Vaším tělem děje? Možná má nedostatek hořčíku!

Ačkoli mnozí z nás od léta a slunečních paprsků očekávají, že jim do žil vlije novou energii, realita je mnohdy úplně jiná. Většina z nás totiž svému tělu nedodává dostatek hořčíku a tak každý 3. Čech trpí jeho nedostatkem.

Bohužel je to dáno i dnešní dobou. Špatné životní prostředí, jiný způsob zpracování potravin, náš životní styl. A přitom hořčík tolik potřebujeme. Bez něho by tělo nedokázalo vytvářet energii ani udržet zdravý srdeční rytmus.

Kolik hořčíku denně potřebujeme?

Množství je individuální a je ovlivněno také věkem. Zatímco děti potřebují cca 130 mg hořčíku denně, dospívající 300-400 mg, senioři 420 mg. Rozdíl je dán také pohlavím. Ženy potřebují cca 310 mg, muži 400 mg.

Jak se projevuje nedostatek hořčíku?

  • únavou
  • nespavostí
  • tiky, svalové křeče
  • podráždění
  • lámání nehtů a vypadávání vlasů

Proč je hořčík tak důležitý?

Snižuje únavu, zabraňuje vyčerpání, uvolňuje svaly, zlepšuje soustředění. Hořčík je také nezbytný pro činnost enzymu, který snižuje hladinu LDL – „špatného“ cholesterolu a zvyšuje hladinu HDL – „hodného“ cholesterolu.

1b

Jak jej tělu dodat?

Zdravý jídelníček

Hořčík obsahují potraviny jako meruňky, banány, špenát, čočka, hrách, tuňák. Vyzkoušet také můžete mandle, kešu oříšky, čokoládu, sóju. Bohužel ale prostřednictvím potravin nedokážeme tělu dodat celou denní dávku hořčíku. Je tedy třeba hladinu doplnit prostřednictvím potravinových doplňků. Další možnou variantou je pití minerálních vod s obsahem hořčíku.

Potravinové doplňky

Na trhu jich je velké množství. Můžete si vybrat, zda chcete užívat tablety nebo rozpustit šumivou tabletu hořčíku ve sklenici vody. Ať už zvolíte tabletu, kterou zapijete sklenicí vody, nebo si rozpustíte šumivou tabletu ve sklenici vody, neuděláte chybu a tělu dodáte potřebnou dávku hořčíku.

1a

Náš tip: Revital Magnezium 400mg + vit.B6 + vit.C 16 sáčků

Moderní doplněk stravy s obsahem 400 mg hořčíku a vitaminů B6 a C ve formě sypké směsi v praktických jednorázových sáčcích, které umožňují komfortní užívání bez nutnosti zapíjení. Je vhodným doplňkem při sportu, fyzické zátěži či psychickém vypětí.

Tyto sáčky s magneziem jsou skvělé. Mohu je mít v kabelce a kdykoli si jej dát. Stačí jen vysypat sáček do úst. Nemusím nikde hledat vodu, kterou bych zapila tabletu. Jsou skladné a mají dobrou chuť.

 

  • Obsažená vyšší dávka hořčíku přispívá ke snížení míry únavy a vyčerpání, normální činnosti svalů a nervové soustavy a pomáhá při bolesti hlavy, stresu a je nepostradatelná pro sportovce.
  • Vitamin C je potřebný pro tvorbu kolagenu, který působí podpůrně ve tkáních lidského těla – svalech, šlachách, chrupavkách a kůži. Významně se podílí na funkci imunitního systému.
  • Vitaminy skupiny B přispívají k ochraně buněk před škodlivými vlivy prostředí, normálnímu energetickému metabolizmu a k normální činnosti srdce.

Magnesium v sáčku – ak sa to dá tak povedat „pijem“ ju každé ráno   Sypem ju  do úst, chutí mi a baví ma, že je to rýchle a jednoduché. Cítim sa lepšie, jediný doplnok stravy ktorý beriem je horčík. Na nervy a proti únave, toto je presne to čo potrebujem vykompenzovat v práci a takisto doma. V takomto poradi.

Doporučené dávkování: 

Děti od 12 let a dospělí 1 sáček denně.  Obsah sáčku nasypte do úst, pomalu nechejte rozpustit a polkněte. Není určeno pro děti do 12 let. Nepřekračujte doporučené denní dávkování. Výrobek není určen jako náhrada pestré stravy.

Revital Magnezium v sáčku je skvělým pomocníkem pro zvládání únavy, stresu a vyčerpání. V poslední době mi často tikalo oko a já přemýšlela, co to znamená. Pak jsem začala užívat Magnezium v sáčku a během pár dní bylo po problému. Nyní jej užívám pravidelně a netrpím tolik únavou. S větším přehledem zvládám nasazení a aktivitu mých dětí. Za mě jednička s hvězdičkou.

Facebook Comments