Těhotenské nevolnosti

tehotenske nevolnosti

Těhotenství by mělo být jedním z nejkrásnějších období v životě ženy. U některých žen to tak skutečně je. Pak je ale skupina těch, které si to rozhodně nemyslí. Jedním z důvodů mohou být i těhotenské nevolnosti. Ty totiž dovedou pořádně potrápit.

Těhotenskými nevolnostmi v prvním třech měsících prý trpí až 75% žen. Většině z nich se po prvním trimestru „uleví“ a těhotenské nevolnosti odezní. Jiné to štěstí ale nemají a „trpí“ až do porodu.

Existuje spoustu rad, jak tyto potíže alespoň zmírnit. Asi nejlepší radou je zaměřit se na svůj jídelníček a jíst dobře a hlavně často. Po troškách.  I když jsem byla právě tou smolařkou, která na nevolnosti přestala trpět okamžikem porodu, právě to mi pomohlo ty nevolnosti jakž takž zvládat.

Vyzkoušela jsem spoustu věcí, od lízátek na těhotenské nevolnosti, přes různé vitamíny, homeopatika a bohužel i léky (po těch mi ale bylo ještě hůř).

Co tedy aspoň trochu pomůže?

  1. Večer si vedle postele připravit třeba pár piškotů nebo sušenek. Snězte si je dřív, než vstanete.
  2. Vstávejte pomalu, postupně. Nespěchejte. V klidu se lehce protáhněte a až po chvilce vstaňte.
  3. Snažte se často relaxovat, alespoň na chvilku.
  4. Jídla si rozvrhněte raději častěji a v menších porcích.
  5. Hodně pijte.
  6. Večer před spaním si dejte něco malého.

A hlavně – buďte v klidu. Nestresujte se. Těhotenské nevolnosti nejsou nic neobvyklého a většinou miminko neohrožují ( prošla jsem si jimi 3x a mám tři krásné dětičky).

Trápily i Vás těhotenské nevolnosti? Co Vám pomáhalo? Napsat nám můžete na mail pilulacek@pilulka.cz.

Facebook Comments